Bröllopsplaner 2.

Image

Men ett till bröllopsinlägg blir det ändå så här direkt efter det första. Tänkte att jag skulle visa vår inbjudan som jag gjort också. Var väldigt kul att göra eftersom det ju är formgivning jag jobbar med. Vi ville att den skulle kännas opretentiös och personlig eftersom det är så vi vill att hela bröllopet ska vara. Mindre än en månad nu!

0 Responses to “Bröllopsplaner 2.”



  1. Kommentera

Kommentera

Detta är en blogg om det jag sysslar med - fotografi och formgivning. Istället för portfolio - en blogg. Eller nåt sånt. Jag lägger upp nya alster så ofta jag kan, och äldre grejer finns under de olika kategorierna. Välkommen!

//Anna

[Och kom ihåg att fråga mig om ni vill använda bilderna]

bloglovin

