Bröllopsplaner.


Bröllop närmar sig och all planering börjar så smått falla på plats. Det har varit så mycket roligare och mindre stressigt än jag trodde att planera den stora festen. Har lite svårt att förstå folk som lägger ner hela sin vakna tid och alla helger på planerandet, men vår stress kanske kommer på slutet istället när vi märker att vi glömt hälften. Vem vet. Tänker inte lägga upp så mycket bilder eller skriva en massa om detta men här är i alla fall två bilder på skorna jag ska ha på mig. Ett litet pre-bröllop-stilleben.

Sen har min blogg blivit helt konstigt och jag får inte till mellanrum mellan bilderna eller mellan bilder och text som jag har haft förut och som jag vill fortsätta ha. Väldigt irriterande faktiskt.

0 Responses to “Bröllopsplaner.”



  1. Kommentera

Kommentera

Detta är en blogg om det jag sysslar med - fotografi och formgivning. Istället för portfolio - en blogg. Eller nåt sånt. Jag lägger upp nya alster så ofta jag kan, och äldre grejer finns under de olika kategorierna. Välkommen!

//Anna

[Och kom ihåg att fråga mig om ni vill använda bilderna]

bloglovin

