Long time no seen.

Det här med att blogga har som synes inte prioriterats sedan jag började jobba igen i höstas efter mammaledigheten. Tänkte försöka ta nya tag med det nu. Och det här inlägget kan faktiskt ses som en fortsättning på det förra trots att det var så längesen. Jag och Marcus och Ivar gav oss ut igen nu i helgen för att ta lite bildbyråbilder till bildarkivet.se. Ivar blir svårare och svårare att fotografera i takt med att springet i benen och den egna viljan ökar. Det gäller att vara snabb, och man får inte så många bilder som man skulle vilja, men några lyckades jag ta i alla fall. Sen bar det vidare till lekparken.

0 Svar to “Long time no seen.”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar




Detta är en blogg om det jag sysslar med - fotografi och formgivning. Istället för portfolio - en blogg. Eller nåt sånt. Jag lägger upp nya alster så ofta jag kan, och äldre grejer finns under de olika kategorierna. Välkommen!

//Anna

[Och kom ihåg att fråga mig om ni vill använda bilderna]

bloglovin